yasminaeriksson

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Yasmina Eriksson - 14 maj 2012 20:44

Hej hej!

Jag har nyss kommit ut ur duschen, satt på mig pyjamas och sockor. Mobba mig inte för at jag har sockor. Jag fryser om fötterna :P Haha, tänkte berätta om vad jag gjorde idag.

Today: Hade jag skola som vanligt alla hade saknat mig. NOOOT! Men jag hade inte saknat dom heller. Just playing.. haha nej men "kul" att var tillbaka i skolan igen. Ja men efter skolan drog Madde och jag till Huddinge C. Hon solade för första gången. Inte för att jag har gjort det liksom.. Men fy fan vad nervös hon var. VAr nog inte så snäll mot Madde, jag sa flera gånger att hon kanske skulle bli beroende eller få hudcancer. Jag är såååå snäll! :D men det gick jue bra, förutom att Madde såg ut som Hulken i den där makinen.. hihi. ( Grön in the face ) Men efter drog vi hem till mig jag bytte om och jag hade träning. Madde tittade/ somnade brevid i ett litet bås.. Gumman lilla ♥ Sen efter träningen gick vi åt skillda vägar. Nu sitter jag iallafall ny duschad och fräsh i min säng. Ska skriva en fb status till typ 55 pers. ORKAAA!Pussar från mig♥

 

Bild på mig och Madde efter idrotten när vi speglar oss mot en bild.

BTW: Den var fett bra spegeln alltså. Ser inte det på bilden för att Madde kamera är CP!☻

Av Yasmina Eriksson - 14 maj 2012 07:17

Hej hej!

Drar till skolan nu, bloggar säkert efter skolan, puss!♥

 

miss you! ♥


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards